I Wish You Love - 小野リサ

I wish you bluebirds in the spring

我愿 春天有知更鸟
To give your heart a song to sing

为你的心灵歌唱
And then a kiss, but more than this

比起这 我愿之后有深情一吻
I wish you love

我愿你找到爱

And in July a lemonade

七月的柠檬水
To cool you in some leafy glade

使你凉爽如至繁茂林荫
I wish you health

比起富有

But more than wealth

我更愿你健康
I wish you love

我愿你找到爱

My breaking heart and I agree

我心破碎 我承认
That you and I could never be

你我却不会在如从前
So with my best

所以我尽力
My very best

尽最大努力
I set you free

放你自由

I wish you shelter from the storm

我愿你能够躲避暴风雨
A cozy fire to keep you warm

有舒适的火让你感到温暖
But most of all when snowflakes fall

但是 最重要的是 当雪花飘落
I wish you love

我愿你找到爱

But most of all when snowflakes fall

但是 最重要的是 当雪花飘落
I wish you love

我愿你找到爱

But most of all when snowflakes fall

但是 最重要的是 当雪花飘落
I wish you love

我愿你找到爱

评论

热度(11)

  1. 共2人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© 留声机 | Powered by LOFTER